Vejledning til tilmeldingsblanketten

Du kan med fordel højreklikke på linket og vælge ny fane/nyt vindue


Sidste chance for tilmelding er d. 6. juli kl. 24.00, herefter kan stævnemærke, samt evt. ledige billetter, kun købes under selve stævnet, på stævneinfokontoret


Det er vigtigt, at du læser vejledningen grundigt, inden du udfylder tilmeldingen, også selv om den er lang ...


VED EN EVT. EFTERBESTILLING udfyldes de krævede felter som første gang. Dog skal der i felterne 9, 18 og 27 vælges "Efterbestilling". Så kommer du ikke til at betale for et nyt stævnearmbånd eller tilmelde dig til jeres regionsopvisning 2 gange.

 

HJÆLPER: Hvis du vil være hjælper på stævnet og stå til rådighed for stævneudvalget, skal du vælge ”Hjælper” i felt 9 og derefter udfylde felt 15.

Hvis du vil være hjælper i mindst 18 timer, skal du i felt 15 vælge ”Hjælper over 18 timer”. Så vil du ikke blive opkrævet betaling for stævnearmbånd. I felt 27 (logi) vælger du ”Ja, hjælper over 18 timer”. Så vil du ikke skulle betale for logi på stævnet. Vær opmærksom på, at det kun er skolelogi eller stævnecamping, der er gratis – stævnet betaler ikke for f.eks. hotelophold.

Hvis du vil være hjælper i under 18 timer, skal du i felt 15 vælge ”Hjælper under 18 timer”. Det vil betyde, at du ikke får gratis stævnearmbånd eller logi.

 

BEMÆRK! Stævneudvalget forbeholder sig ret til at afvise din hjælpertilmelding, hvis behovet for hjælpere er dækket. I så fald vil du blive kontaktet med information om hvordan stævnemærke og evt. logi skal betales.



Formularen i øvrigt:


Link til Tilmeldingsformular


Felterne 1 til 9 skal udfyldes af alle. 

 

Felt 7 og 8: Telefonnr. skal skrives uden mellemrum 

Felt 9: Alle skal vælge armbånd. Priser indtil 1. maj 2023:




























Hjælper: Se vejledningen ovenfor.

Regionsrepræsentanter: Som udgangspunkt kan kun de to personer, der er hhv. instruktør på og forspiller for ”regionsholdet”, kan tilmelde sig som regionsrepræsentant. Feltet må dog kun vælges efter aftale med stævneudvalget (lone.schmidt@mail.dk).

 

Felt 16: Unge og voksne: Skriv medlemsnummer i Dans Danmark eller Spillemandskredsen. Medlemsnummer i Dans Danmark er det samme som i Folkedans Danmark.

Børn til og med 14 år behøver ikke at udfylde dette felt.

 

Felt 17: Vælg din forening på listen eller en af de øvrige muligheder. Hvis du vælger alternativ gruppe så husk at udfylde felt 35. Dette felt har betydning for fordeling af campingpladser og skolelogi.

 

Felt 18: Af hensyn til regionsinstruktørernes planlægning af opvisningerne, vil vi gerne vide, om du deltager i opvisningerne i hallen og ved dans i byen.

 

Felt 19: Tager du en foreningsfane med?

 

Felt 20: Udfyldes, hvis du vil bestille et stævnemblem. Pris kr. 50,-

 

Felt 21-26: Udfyldes, hvis du vil bestille en eller flere T-shirts. Stævne-T-shirten findes kun i stålgrå med rundt hals og stævnelogo påtrykt på brystet.

Børnemodel fra str. 110/116 til str. 158/164.

Damemodel (figursyet) fra str. XS til str. 3XL.

Herremodel str. XS til str. 5XL.

 

Stævnemærke

Medlemmer, tilmelding før 1. maj

Ikke medlemmer, tilmelding før 1. maj

Medlemmer, tilmelding efter 1. maj

Ikke medlemmer, tilmelding efter 1. maj

Børn 0-4 år

0 kr

0 kr

 0 kr

0 kr

Børn 5-14 år

340 kr

340 kr

440 kr

440 kr

Unge 15-25 år

590 kr

645 kr

690 kr

785 kr

Voksne fra 26 år

900 kr

1.200 kr

1.050 kr

1.475 kr

1-dags stævnearmbånd

Medlemmer

Ikke medlemmer

Børn 0-4 år

0 kr

0 kr

Børn 5-14 år

90 kr

90 kr

Unge 15-25 år

185 kr

185 kr

Voksne fra 26 år

260 kr (efter 1. maj)

310 kr (efter 1. maj)

Legestuearmbånd

Kan ikke forudbestilles, købes på stævneinfo-kontoret på dagen

Medlemmer

Ikke medlemmer

Børn 0-4 år

0 kr

0 kr

Børn 5-14 år

30 kr

30 kr

Unge 15-25 år

90 kr

90 kr

Voksne fra 26 år

150 kr

175 kr

INDKVARTERING

Felt 27: Du skal vælge om du vil bestille logi (camping eller skolelogi) på stævnet, eller om du selv sørger for logi uden for stævnet.

Priser for at bo på camping eller skolelogi:










Hjælper: Se vejledningen ovenfor.

Regionsrepræsentanter: Som udgangspunkt kan kun de to personer, der er hhv. instruktør på og forspiller for ”regionsholdet”, kan tilmelde sig som regionsrepræsentant. Feltet må dog kun vælges efter aftale med stævneudvalget (lone.schmidt@mail.dk).

 

Hvis du vil bo på stævnecamping, skal kun ét af felterne 28, 29 eller 30 udfyldes.

 

Felt 28: Udfyldes hvis du vil bestille en "standardplads" på stævnecamping.  Målene er fra campingvognens ”kasse”, dvs. trækstangen skal ikke medregnes

Felt 29: Hvis din campingvogn/dit telt ikke kan være på en "standardplads" kan du bestille en plads i dobbelt størrelse.

Felt 30: Udfyldes kun, hvis du vil bo sammen med en anden person, der allerede har bestilt en plads på stævnecamping. (Bo i samme telt/campingvogn/autocamper)

 

Felt 31: Hvis du har bestilt en plads, skal vi vide om du kommer med et telt, en camping-/teltvogn, en autocamper eller et villatelt. Disse kategorier må ifølge brandregulativet IKKE placeres ved siden af hinanden.

 

Felt 32: Skriv et telefonnummer, der er campingenhedens bestillingsnummer.

Alle der vil bo på i samme telt/campingvogn/autocamper skal skrive samme nummer.

 

Felt 33: Bestilling af plads til evt. fællestelt.

Pris: Max. 6,5x 7 m. kr. 240 - Max. 6,5x16 m. kr. 450

 

Felt 34: Udfyldes hvis du vil bo på skolelogi.

 

Felt 35: Campingpladser og skolelogi tildeles normalt foreningsvis. Hvis I ønsker at blive indkvarteret som en gruppe på tværs af foreningerne, kan I angive et selvvalgt gruppenavn her. Alle i gruppen skal skrive det samme gruppenavn.

 

DANSEKURSER.

Felterne 36-42: Her kan du bestille billetter til diverse dansekurser, åbent bal ved ungefest samt ældrearrangement. Hvis du ønsker at deltage i STOMP-kurset, skal du tilmelde dig i felt 58. Se tidspunkt og pris under det enkelte arrangement.

 




Stævnelogi

Både medlemmer og ikke medlemmer

Børn 0-4 år

0 kr

Børn 5-14 år

125 kr

Unge 15-25 år

250 kr

Voksne fra 26 år

350 kr

For spillemænd


Felt 43: Hvis du vil deltage i landsstævnet som spillemand, skal du skrive instrument/instrumenter her.

 

Felt 44: Spillemænd, der tilmelder sig som aktive spillemænd, siger ja til at være på vagtplan under stævnet mod at få stævnemærket betalt. Vagtplanen indebærer at spille til opvisninger, legestuer og planlagt/aftalt spil rundt om i kommunen. Orkesterprøver og spil til festforestillingen tæller også med på vagtplanen.

Hvis du ikke tilmelder dig som aktiv spillemand, kan du stadig være med til at spille til legestuer, men du bestemmer du selv hvor og hvornår du vil spille.

 

Felt 45: Sæt kryds her, hvis du vil deltage i stævneåbningen som aktiv spillemand.

 

Felt 46: Sæt kryds her, hvis du vil deltage i kirkekoncerten som aktiv spillemand.

 

Felt 47: Sæt kryds her, hvis du vil deltage i festforestillingen som aktiv spillemand.

 

Felt 48-50: Bestilling af billet til de spillemandsworkshops, der er arrangeret.

 

Felt 51: Hvis I er en gruppe, der gerne vil spille en eller flere små koncerter rundt omkring i byen eller i musikcaféen, så skriv jeres gruppenavn her. Alle gruppemedlemmer skal skrive samme navn.

Tid og sted for koncerter aftales, når vi kommer tættere på stævnet.

 

Felt 52:Telefonnummer til en kontaktperson i gruppen.

BØRN OG UNGE

 

Felt 53-60: Her kan du krydse af, hvilke kurser og andre aktiviteter, du gerne vil deltage i under stævnet. Bemærk, at hvis du tilmelder dig spilleworkshoppen med Mads Hansens Kapel i felt 54, skal du udfylde felt 55 med hvilket instrument, du spiller på.

 

 

UDFLUGTER OG TURE.

Felterne 61-68:  Bestilling af ture og udflugter. Se tidspunkter og priser under de enkelte arrangementer.

 

 

KONCERTER M.M.

Felterne 69-70: Bestilling af billetter til festforestilling og kirkekoncert.

 

 

FORPLEJNING

Felterne 71-81: Bestilling af morgenmad (kr. 40 pr. dag/m) og aftensmad (kr. 100 pr. dag).

 

 

Felt 82: Her kan der skrives en kort bemærkning til din tilmelding.

BEMÆRK: Hvis du af helbredsmæssige årsager har behov for adgang til strøm ifm. stævnecamping, skal du sende en mail til Brian Stenderup på brianstenderup@gmail.com herom, så vil vi forsøge at imødekomme dit behov. Hvis du har behov for handicapplads på stævnecamping eller en handicap-P-plads, bedes du også skrive til Brian herom. Tildeling af sådanne pladser forudsætter, at du efterfølgende sender en kopi af dit handicap-P-kort.

AFSLUTNING AF BESTILLINGEN.

Når formularen er udfyldt klikkes på "Tilføj til kurv", hvorefter man kan starte forfra med en ny tilmelding.

Når alle tilmeldinger er "Tilføjet i kurven" går man videre til betaling for alle tilmeldte.

Den der tilmelder sig først vil blive betragtet som "gruppeleder" og vil ud over sin egen tilmelding modtage e-mails med oplysninger om alle der er tilmeldt samtidig.

Der vil også blive sendt bekræftelse med alle oplysninger til alle andre, hvis der er angivet en E-mail adresse.

 

BEMÆRK: Rul evt. op til toppen af siden for at se betalingsfeltet.

 

 

 

VIGTIGT!

Med din registrering giver du tilladelse til at vi opbevarer persondata om dig, der er relevante og tilstrækkelige i forhold til formålet. Vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning. Vi videregiver ikke dine oplysninger til en 3-part, men opbevarer dem sikkert i henhold til gældende persondataforordning. Såfremt du ønsker at få oplyst, hvilke oplysninger vi opbevarer, kan du rette henvendelse til sekretariatet på adressen atl@dans-danmark.dk. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det gør du ligeledes på ovennævnte mailadresse.